loading...
بهترین و جدیدترین عکس بازیگران
shadow بازدید : 347 جمعه 26 فروردین 1390 نظرات (0)

ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد ...

مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــواز سـاعت هـم کـمتـری ...؟!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم / نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت / من باشم و آن کسی که من می خواهم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در عشق تو نیست میشوم بعد از تو / در مغلطه بیست میشوم بعد از تو

لا قید و لا مذهب و لا...لا..لا..لا... / بی شک نهیلیست میشوم بعد از تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود / جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد / هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم فریادشو مخفی نكرده نمیترسه اگه بی آبروشه 
از او لبهات فقط یك بوسه میخواد همین بوسه تموم آرزوشه 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم / نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت / من باشم و آن کسی که من می خواهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟ / تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی.. / ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دریا بزن قایقت می شوم... / حقیرم ولی لایقت می شوم...
من عاشق شدن را بلد نیستم... / تو یادم بده عاشقت می شوم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نخواهم گل که گل بی اعتبار است... / تمام عمر گل فصل بهار است ...
تو را خواهم من از گل های عالم... / که عطر تو همیشه ماندگار است..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما اهل دلـــیم اشاره را می فـــهمیم / راز شب پر ستاره را می فهمیم
با پنجره های بســـته عادت داریـــم / به دوســـت وفادار ارادت داریـــم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود  / جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد / هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است
مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش محبت اثری داشته باشد / معشوق ز عاشق خبری داشته باشد
کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر / قربان رفیقی که وفا داشته باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام / روز و شب محو تماشای شقـایق شده ام
دیگر از عقربـه و ثانیـه ها بیزارم / چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به تک گالری خوش آمدید.امیدوارم که لحاظات بسیار خوبی را در این پایگاه سپری کنید.شما میتوانید در این وبلاگ جدیدترین فیلم های ایرانی انیمیشن های جدید و عکسهای هنرمندان ایرانی را ببینید و لذت ببرید با عضویت در وبلاگ از امکانات بهتر استفاده کنید و با نظرات زیبای خود ما را در امر نویسندگی وبلاگ یاری کنید.توجه داشته باشید تمامی مطالب این وبلاگ منطبق با قوانین اینترنتی جمهوری اسلامی است و هیچگونه مطلب غیرقانونی گذاشته نمیشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 2,265
  • بازدید سال : 15,666
  • بازدید کلی : 98,598